Vo svojom portfóliu máme stovky kvalitných finančných produktov od viac ako 50 bánk, poisťovní a ďalších inštitúcií. Naši sprostredkovatelia vďaka tomu môžu poskytovať svojim klientom kvalitné finančné sprostredkovanie, majú úplnú nezávislosť pri voľbe produktov, môžu vyriešiť prakticky každú situáciu vždy podľa potrieb klienta slobodne a komplexne. Odbremeníme vás o administratívne záležitosti s príslušnými finančnými inštitúciami (poisťovne, banky, investičné spoločnosti). Okrem toho za vás komunikujeme s NBS, zasielame upozornenia o e-learningoch a skúškach v NBS, sledujeme za vás platnosti certifikátov.
Fincentrum má ako jedna z mála finančno-sprostredkovateľských spoločností na trhu ucelený centrálny systém vzdelávania, ktorý zaisťuje profesionálny tím skúsených lektorov. Vo veľkej miere sa kladie dôraz na praktické ukážky, návody a tréningy s priamym zapojením všetkých účastníkov a využívanie mnohých praktických skúseností našich najlepších sprostredkovateľov a manažérov.
Kurzy sú určené pre všetkých nových sprostredkovateľov. Účastníci kurzu získajú znalosti, zručnosti a postoje potrebne pre úspešnú prax finančného sprostredkovateľa, a to predovšetkým v prvom polroku spolupráce.
Ide o rôznorodé školenia, kde vás naučíme napríklad to, ako efektívne využívať online nástroje Fitcentra (CRM diár, fin24, finData, MôjŠanón a pod.), naučíte sa synchronizovať svoje udalosti s Google Kalendárom, Outlookom a ďalšími nástrojmi. V ďalších kurzoch sa zameriate napríklad na dojednávanie poistenia „malých podnikateľov“, zoznámite sa so špecifickými pravidlami a princípmi oblasti poistenia podnikateľov a priemyslu.
Sada kurzov je určená všetkým od pozície finančný sprostredkovateľ senior a vyššej, ktorí sa chcú vydať cestou manažéra, budovať si svoj vlastný tím a efektívne ho riadiť. Týmito tréningami získate potrebné zručnosti v oblasti vytipovania a oslovenia budúcich spolupracovníkov, vedenia náborového rozhovoru a výberového pohovoru, zapracovania a motivácie nováčikov formou pravidelných aktivít a rozvoja zručnosti.
Pri týchto kurzoch sa zameriate na rozvoj sprostredkovateľsko-obchodných zručnosti formou intenzívneho tréningu s okamžitou spätnou väzbou. Naučíte sa používať efektívne postupy vyhľadávania cieľových klientov, vyvolávať záujem k ďalším stretnutiam. Naučíte sa, ako v rámci prijemného rozhovoru s klientom prejsť finančnou analýzou až k prezentácii riešenia a naladeniu klienta na realizáciu návrhu.
Kurz je rozdelený do tematických časti a umožni veľmi skúseným manažérom, resp. oblastným a regionálnym riaditeľom prostredníctvom poznania seba samých spoznať ešte lepšie svoj tím a nájsť efektívnu cestu k jeho vedeniu.
Jednotlivé kurzy sú zamerané na získanie detailných informácii z konkrétneho odboru a umožňujú vám stať sa profesionálom v oblasti investovania, bývania a poistenia. Porozumiete strategickej a taktickej alokácii, ako aj kontextom s aktuálnou situáciou na investičnom trhu a v makroekonómii. Osvojíte si princípy a procesy hypotekárneho úveru a súvisiace oblasti.
Práca v odbore finančného sprostredkovania zahŕňa aj jasné plánovanie sprostredkovateľovho kalendára. Zvlášť ak sa práca a povinnosti nakopia, ocení sprostredkovateľ pomoc asistentky. Chceme, aby naši spolupracovníci mali dostatok času a priestoru na kvalitné finančné sprostredkovanie klientom, preto poskytujeme príspevok na platy asistentiek. Ďalším benefitom je aj prepracovaný a efektívny systém vzdelávania, kde sa asistentka naučí a osvojí všetky zručnosti potrebné k vykonávaniu tejto práce
Súčasťou kvalitného finančného sprostredkovania sú aktuálne informácie a neustály prístup k nim. Digital & CRM tím spoločnosti Fincentrum vyvíja a poskytuje tie najlepšie nástroje na trhu, ktoré sú nenahraditeľným pomocníkom všetkých sprostredkovateľov.
Chcete mať produkciu vyššiu o 30% a spokojných klientov, ktorí vám dôverujú? Vďaka našim kvalitným CRM nástrojom to možné je. Jednoduchou formou umožnia spracovať vašu agendu, kedykoľvek a kdekoľvek si spomeniete. Prispôsobia sa všetkým moderným zariadeniam (PC, tabletom, smartfónom) a svoje dáta tak máte stále so sebou. Synchronizácia s kalendárom je samozrejmosťou. Vyhľadávanie, zdieľanie informácií, vytváranie vlastných reportov a správa údajov, vám pomôže s efektívnym riadením vzťahov s klientami, úlohami a obchodnými prípadmi. Novinkou je intuitívny SugarCRM, ktorý patrí medzi najlepšie hodnotené CRM systémy na svete.
Aplikácia je určená pre elektronickú evidenciu zmlúv. Prináša uľahčenie práce a skvalitnenie vzťahov s klientami. MôjŠanón je šitý na mieru širokej verejnosti, nielen klientom Fincentra. Užívatelia majú možnosť vkladať vlastné dokumenty a vďaka tejto aplikácií majú v zmluvách a všetkých dokumentoch vždy poriadok. Aplikácia stráži všetky dôležité termíny zmlúv a automaticky upozorňuje na blížiace udalosti. Súčasťou sú aj užitočné kalkulačky a ďalšie funkcionality. Výhodou je maximálna jednoduchosť a prehľadnosť.
Všetky informácie o vašej produkcii, zmluvách, kariére, štruktúre a spolupracovníkoch, vzdelávaní, marketingových aktivitách spoločnosti, novinkách či súťažiach. Toto všetko a ešte oveľa viac nájdete na jednom mieste vo FinDatach. Jeho súčasťou je aj sekcia reportov, ktorá obsahuje napr. Report na poradu, ktorý výrazne skráti čas nevyhnutný na prípravu na porady. Ďalej tu nájdete všetky potrebné dokumenty, možnosť prihlásenia na školenia, aktuálne správy z Fincentra a finančného trhu alebo eShop. Cez FinData je možné sa pripojiť do ďalších aplikácií ako je email, CRM, WebDiár, portál online poistenia či prepojiť na portály finančných inštitúcií, kde sa dostanete jedným preklikom a nemusíte sa opätovne prihlasovať. Google Apps Najlepšie riešenie nielen pre emaily a kalendáre!
nám prináša výhody kvalitnej sady neustále inovovaných nástrojov s možnosťou prístupu z ľubovoľného počítača alebo telefónu pripojeného k internetu. Všetky aplikácie sú je ľahko ovládateľné a ponúkajú tak rýchly a efektívny spôsob práce. Google jasne dominuje vo vývoji aktuálnych svetových trendov a ponúka nielen veľký priestor emailových schránok, ale aj bezkonkurenčné možnosti spolupráce pomocou online nástrojov.
eFUZ je moderný elektronický formulár k uzatváraným zmluvám. Znamená zjednodušenie a zrýchlenie práce sprostredkovateľa a zároveň aj klienta. Klientovi príde eFUZ do e-mailu, alebo si ho môže stiahnuť na USB, CD a automaticky sa ukladá do klientovho MôjŠanónu.
Naši analytici informujú aj o finančných novinkách a diskutujú s obchodníkmi o skúsenostiach z biznisu prostredníctvom online vysielania pravidelnej relácie Vifin alebo na osobných stretnutiach počas produktových dní u jednotlivých územných riaditeľov. Pripravujú pravidelne reporty pre manažérov a riaditeľov, ktoré im pomáhajú v príprave obchodných stratégii a v práci so svojimi ľuďmi. Spracúvajú mediálne výstupy, čim budujú dobré meno a obchodnú značku Fincentra.
Podpora analytického tímu súčasne s ich kalkulačkami každodenne uľahčuje prácu sprostredkovateľom Fincentra. Sprostredkovatelia majú k dispozícii rôzne aktuálne analýzy.
Marketingové oddelenie vo Fincentre pravidelne organizuje atraktívne motivačné akcie, odborné konferencie a prestížne vyhodnotenia. Fincentrum & Trend Hypotéka roka, Fincentrum & Forbes Investícia roka, resp. Banka roka sú známe aj v kruhoch odbornej verejnosti. Stretávajú sa tu takmer všetci poprední odborníci bánk, poisťovní a investičných spoločností, ale najmä odborníci zo samotnej siete. Čerpanie nových poznatkov, vedomostí, ale aj získanie zaujímavých kontaktov je cieľom týchto stretnutí.Marketingové oddelenie organizuje aj rôzne súťaže a zájazdy do zahraničia a to i do vzdialených destinácií. Cieľom je zabezpečenie nadštandardných podmienok pre prácu sprostredkovateľov, ale aj ich motivácia k dosahovaniu čo najlepších výsledkov.
Centrála Fincentra sa v rámci klientskej podpory podieľa na úhrade vonkajšieho označenia a reklamného brandingu kancelárií svojich spolupracovníkov. Pre svojich ľudí chceme zabezpečiť atraktívne zviditeľnenie, uľahčenie navigácie pre klientov a v neposlednom rade tiež posilnenie značky Fincentrum.
MKT oddelenie vydáva aj firemný magazín, kde sa čitatelia dozvedia, čo všetko mohli sprostredkovatelia s Fincentrom absolvovať, čo ich ešte len čaká, a aké novinky pre nich FINCENTRUM pripravuje. Časopis sa distribuuje nielen do sprostredkovateľskej siete ale aj do všetkých finančných inštitúcií.
Návrh a dizajn pozvánok, tlačovín a reklamných materiálov, aby sa sprostredkovateľom profesionálnejšie pracovalo.
MKT oddelenie sa stará aj o profesionálne PR spoločnosti, realizuje reklamné a online kampane, spolupracuje s médiami.
Neustále prinášame nové nápady na drobné darčeky, ale aj materiály na podporu komunikácie a podnikania, ako rôzne brožúry, prezentácie, vzdelávacie materiály, letáky, plagáty, formuláre a mnoho ďalšieho, a to všetko vo firemnom korporátnom vizuále.
MKT oddelenie pre sprostredkovateľov individuálne navrhuje označenie ich kancelárie, jej dobré lokálne zviditeľnenie, uľahčenie navigácie pre klientov a v neposlednom rade tiež posilnenie značky.
Právne oddelenie Fincentra za vás sleduje legislatívu, zákony a odborné témy. Rieši a implementuje do procesov a dokumentov Fincentra všetky legislatívne zmeny a poskytuje právnu podporu centrále a spolupracovníkom. Zodpovedá za compliance a AML aktivity a zaoberá sa taktiež aj európskou legislatívou a budovaním vzťahov s prestížnou medzinárodnou organizáciou FECIF, ktorej sú spoločnosti skupiny Fincentrum aktívnymi členmi.
Právne oddelenie Fincentra sa snaží byť sprostredkovateľom nápomocné aj pri tvorbe zmluvných vzťahov, prípadne poskytuje právny servis pri zmene pôsobiska.
Back Office pre sprostredkovateľov poskytuje zázemie a administratívny servis spracovávania klientskej zmluvnej dokumentácie a ich vloženie na finData, kontroluje a spracováva tlačivá FUZ, záznamy o prevzatí klientov, provízie, rieši a spracováva prípadné intervencie a reklamácie.
Finančné oddelenie má na starosti predovšetkým vedenie účtovníctva spoločnosti, teda plní účel nástroja pre zaznamenávanie všetkých skutočností. Tento pojem možno rozviesť v nasledovných bodoch:
© 2024 Tibor Csunyocska
Súbory cookie
Používame súbory cookie, aby sme mohli naše webové stránky lepšie prispôsobiť vašim potrebám. Používaním našich webových stránok súhlasíte s ich ukladaním na vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Viac informácií
Súbory cookies sú malé dátové súbory, ktoré sa ukladajú do špeciálnej schránky prehliadača na počítači užívateľa. Sú nevyhnutné pre niektoré funkcie webových stránok, ako je napríklad prihlasovanie a často sa využívajú aj na sledovanie správania používateľov na webe. Ich využívanie je možné zakázať vo väčšine internetových prehliadačov.
Používame súbory cookies pre identifikáciu vášho počítača a sledovanie spôsobu, akým prechádzate náš web. To nám umožňuje naše služby zdokonaľovať a webové stránky vám lepšie prispôsobiť. Súbory cookies sú ďalej využívané pre reklamné kampane a ich obmedzenia. Vďaka tomu môžeme napríklad zabezpečiť, aby sme vás nevystavili nadmernému množstvo reklamného oznámenia jednej digitálnej kampane. Nepoužívame súbory cookies, ktoré sprístupňujú informácie uložené na vašom pevnom disku alebo poškodzujú či inak ohrozujú váš počítač. Používaním tohto webu vyjadrujete súhlas s využívaním súborov cookies.
Detailné informácie o cookies a GDPR na tomto linku.