CHCETE MAŤ PRODUKCIU VYŠŠIU O 30 %?
Súčasťou kvalitného finančného sprostredkovania sú aktuálne informácie a neustály prístup k nim. Digital & CRM tím spoločnosti Fincentrum vyvíja a poskytuje tie najlepšie nástroje na trhu, ktoré sú nenahraditeľným pomocníkom všetkých sprostredkovateľov.
Oddelenie Digital & CRM pre Vás rieši:
- On-line podporu
- Technické zabezpečenie chodu systémov
- CRM, MôjŠanón, FinData, Google Apps
CRM
Chcete mať produkciu vyššiu o 30% a spokojných klientov, ktorí vám dôverujú? Vďaka našim kvalitným CRM nástrojom to možné je. Jednoduchou formou umožnia spracovať vašu agendu, kedykoľvek a kdekoľvek si spomeniete. Prispôsobia sa všetkým moderným zariadeniam (PC, tabletom, smartfónom) a svoje dáta tak máte stále so sebou. Synchronizácia s kalendárom je samozrejmosťou. Vyhľadávanie, zdieľanie informácií, vytváranie vlastných reportov a správa údajov, vám pomôže s efektívnym riadením vzťahov s klientami, úlohami a obchodnými prípadmi. Novinkou je intuitívny SugarCRM, ktorý patrí medzi najlepšie hodnotené CRM systémy na svete.
MôjŠanón
Aplikácia je určená pre elektronickú evidenciu zmlúv. Prináša uľahčenie práce a skvalitnenie vzťahov s klientami. MôjŠanón je šitý na mieru širokej verejnosti, nielen klientom Fincentra. Užívatelia majú možnosť vkladať vlastné dokumenty a vďaka tejto aplikácií majú v zmluvách a všetkých dokumentoch vždy poriadok. Aplikácia stráži všetky dôležité termíny zmlúv a automaticky upozorňuje na blížiace udalosti. Súčasťou sú aj užitočné kalkulačky a ďalšie funkcionality. Výhodou je maximálna jednoduchosť a prehľadnosť.
FinData
Všetky informácie o vašej produkcii, zmluvách, kariére, štruktúre a spolupracovníkoch, vzdelávaní, marketingových aktivitách spoločnosti, novinkách či súťažiach. Toto všetko a ešte oveľa viac nájdete na jednom mieste vo FinDatach. Jeho súčasťou je aj sekcia reportov, ktorá obsahuje napr. Report na poradu, ktorý výrazne skráti čas nevyhnutný na prípravu na porady. Ďalej tu nájdete všetky potrebné dokumenty, možnosť prihlásenia na školenia, aktuálne správy z Fincentra a finančného trhu alebo eShop. Cez FinData je možné sa pripojiť do ďalších aplikácií ako je email, CRM, WebDiár, portál online poistenia či prepojiť na portály finančných inštitúcií, kde sa dostanete jedným preklikom a nemusíte sa opätovne prihlasovať. Google Apps Najlepšie riešenie nielen pre emaily a kalendáre!
Google Apps
nám prináša výhody kvalitnej sady neustále inovovaných nástrojov s možnosťou prístupu z ľubovoľného počítača alebo telefónu pripojeného k internetu. Všetky aplikácie sú je ľahko ovládateľné a ponúkajú tak rýchly a efektívny spôsob práce. Google jasne dominuje vo vývoji aktuálnych svetových trendov a ponúka nielen veľký priestor emailových schránok, ale aj bezkonkurenčné možnosti spolupráce pomocou online nástrojov.
eFuz elektronický formulár k uzatváraným zmluvám
eFUZ je moderný elektronický formulár k uzatváraným zmluvám. Znamená zjednodušenie a zrýchlenie práce sprostredkovateľa a zároveň aj klienta. Klientovi príde eFUZ do e-mailu, alebo si ho môže stiahnuť na USB, CD a automaticky sa ukladá do klientovho MôjŠanónu.